Kapcsolat

 

Küldjön üzenetet vagy hívjon minket elérhetőségeink bármelyikén, hogy felkereshessük Önt és személyre szabott ajánlattal szolgálhassunk.

Hívjon minket

Telefonszámunk:

+36 1 2312200

Küldjön üzenetet

 E-mail címünk:

 

Látogasson el hozzánk

1036 Budapest, Lajos u. 74-76.

FAQ

Gyakori kérdések és válaszok

Milyen Service Desk szoftverekkel integrálható a KnowledgeOne?

Jelenleg a Redmine és a Atlassian Jira szoftverekkel való integráció támogatott. Hamarosan elkészül a TopDesk integráció is.

Milyen hardver igénye van a KnowledgeOne-nak?

A KnowledgeOne szerver minimum hardver igénye 4 processzor mag és 16 GB memória.

Telepíthető-e a KnowledgeOne saját lokális infrastruktúrára?

Természetesen igény esetén saját szerverre is telepíthető a KnowledgeOne.

Exportálhatók-e a tudástár elemek a KnowledgeOne-ból?

Igen, a tudástár elemek wiki markup szövegfileként, PDF formátumú dokumentumként és HTML formátumban exportálhatók.

Milyen szövegformázási lehetőségek vannak a KnowledgeOne-ban?

A KnowledgeOne szabványos wiki markup formázást használ. A szöveg szerkesztéséhez WYSIWYG szövegszerkesztő áll rendelkezésre, de lehetőség van közvetlenül wiki markup írására is.

Kérhető-e a KnowledgeOne mint felhő szolgáltatás?

Igen, teljeskörű felhő szolgáltatásként is igénybe lehet venni a KnowledgeOne tudástár megoldást. A felhő szolgáltató igény szerint lehet az Answare Cloud, a Google CloudPlatform, az Amazon Web Services (AWS), a Microsoft Azure, vagy egyéb megbízható szolgáltató. A kiszolgáló szerverek földrajzi elhelyezkedése kiköthető.

Milyen árazása van a KnowledgeOne-nak?

A KnowledgeOne havidíjas előfizetési konstrukcióban vehető igénybe. Az előfizetési díj a felhasználók számával arányosan növekszik. Nagy számú felhasználó esetén jelentős mennyiségi kedvezményeket biztosítunk. A havidíjat befolyásolják továbbá a válaszott opcionális kiegészítő szolgáltások is, mint például a tudástár gazda vagy a felhő szolgáltatás.
A KnowledgeOne bevezetésének van egy egyszeri díja is, amely tartalmazza a telepítést, betanítást és a bevezetési tanácsadást. A részletekért és a személyre szabott ajánlatunkért kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.

 

Lehet-e saját igény szerinti riportokat összeállítani a KnowledgeOne Kibana riporting eszközével?

A KnowledgeOne az előre elkészített ripotok mellett lehetőséget biztosít egyedi riportok és dashboardok összeállítására. A Kibana teljes eszköztára és képességei rendelkezésre állnak a felhasználó számára.

Kérjen bemutatót

Kollégáink szívesen felkeresik Önt telephelyén és bemutatják a KnowledgeOne és cégünk szolgáltatásait. Ha előzetesen pár szóban felvázolja nekünk, hogy milyen feladatokat kíván megoldani a tudástárral, akkor igyekszünk tesre szabott bemutatót tartani és konkrét javaslatokkal szolgálni a megoldást illetően.