Kapcsolat
Küldjön üzenetet vagy hívjon minket elérhetőségeink bármelyikén, hogy felkereshessük Önt és személyre szabott ajánlattal szolgálhassunk.
Hívjon minket
Telefonszámunk:
+36 1 2312200
Küldjön üzenetet
E-mail címünk:
Látogasson el hozzánk
FAQ
Gyakori kérdések és válaszok
Milyen Service Desk szoftverekkel integrálható a KnowledgeOne?
Jelenleg a Redmine és a Atlassian Jira szoftverekkel való integráció támogatott. Hamarosan elkészül a TopDesk integráció is.
Milyen hardver igénye van a KnowledgeOne-nak?
A KnowledgeOne szerver minimum hardver igénye 4 processzor mag és 16 GB memória.
Telepíthető-e a KnowledgeOne saját lokális infrastruktúrára?
Természetesen igény esetén saját szerverre is telepíthető a KnowledgeOne.
Exportálhatók-e a tudástár elemek a KnowledgeOne-ból?
Igen, a tudástár elemek wiki markup szövegfileként, PDF formátumú dokumentumként és HTML formátumban exportálhatók.
Milyen szövegformázási lehetőségek vannak a KnowledgeOne-ban?
A KnowledgeOne szabványos wiki markup formázást használ. A szöveg szerkesztéséhez WYSIWYG szövegszerkesztő áll rendelkezésre, de lehetőség van közvetlenül wiki markup írására is.
Kérhető-e a KnowledgeOne mint felhő szolgáltatás?
Igen, teljeskörű felhő szolgáltatásként is igénybe lehet venni a KnowledgeOne tudástár megoldást. A felhő szolgáltató igény szerint lehet az Answare Cloud, a Google CloudPlatform, az Amazon Web Services (AWS), a Microsoft Azure, vagy egyéb megbízható szolgáltató. A kiszolgáló szerverek földrajzi elhelyezkedése kiköthető.
Milyen árazása van a KnowledgeOne-nak?
A KnowledgeOne havidíjas előfizetési konstrukcióban vehető igénybe. Az előfizetési díj a felhasználók számával arányosan növekszik. Nagy számú felhasználó esetén jelentős mennyiségi kedvezményeket biztosítunk. A havidíjat befolyásolják továbbá a válaszott opcionális kiegészítő szolgáltások is, mint például a tudástár gazda vagy a felhő szolgáltatás.
A KnowledgeOne bevezetésének van egy egyszeri díja is, amely tartalmazza a telepítést, betanítást és a bevezetési tanácsadást. A részletekért és a személyre szabott ajánlatunkért kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.
Lehet-e saját igény szerinti riportokat összeállítani a KnowledgeOne Kibana riporting eszközével?
A KnowledgeOne az előre elkészített ripotok mellett lehetőséget biztosít egyedi riportok és dashboardok összeállítására. A Kibana teljes eszköztára és képességei rendelkezésre állnak a felhasználó számára.
Kérjen bemutatót
Kollégáink szívesen felkeresik Önt telephelyén és bemutatják a KnowledgeOne és cégünk szolgáltatásait. Ha előzetesen pár szóban felvázolja nekünk, hogy milyen feladatokat kíván megoldani a tudástárral, akkor igyekszünk tesre szabott bemutatót tartani és konkrét javaslatokkal szolgálni a megoldást illetően.